Program Nonprofit Marketing Immersion
Wsparcie pro bono dla konta od studentów marketingu internetowego i wolontariuszy z całego świata.
Jestem z organizacji
non-profit
Skorzystaj z pomocy marketingowej
Jestem
studentem/
wolontariuszem
Udziel pomocy marketingowej
Jestem
doradcą
Doradzaj zespołowi
DLA ORGANIZACJI NON‑PROFIT
Otrzymaj bezpłatną pomoc marketingową dla swojej organizacji od studentów lub wolontariuszy certyfikowanych w korzystaniu z Google Ads
Uzyskaj pomoc w obsłudze swojego konta Ad Grants od wolontariuszy wspieranych przez doradcę. Dowiedz się więcej o wymaganiach programowych i oczekiwaniach organizacji non-profit tutaj.
Zarejestruj się w Google Ad Grants
Uzyskaj praktyczną pomoc przy tworzeniu reklam
Promuj zdobywanie praktycznych umiejętności
1. Zarejestruj się
Zarejestruj się, abyśmy mogli przydzielić Cię do odpowiedniego zespołu studentów/wolontariuszy. Program Nonprofit Marketing Immersion trwa przez cały rok i nie ma terminu składania aplikacji.
2. Znajdź swój zespół wolontariuszy
Gdy tylko znajdzie się odpowiednie dopasowanie, przydzielimy Cię do zespołu studentów/wolontariuszy, którzy zdali egzaminy certyfikacyjne Google Ads i są prowadzeni przez doradcę.
3. Uruchamiaj kampanie z bezpłatną obsługą konta
W trakcie współpracy Twój zespół studentów/wolontariuszy pomoże Ci uruchamiać reklamy, a po kampanii przekaże Ci raport z rekomendacjami, jak zoptymalizować konto.
DLA STUDENTÓW/WOLONTARIUSZY
Zwiększ swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego dzięki praktycznemu doświadczeniu.
Twórz kampanie Ad Grants dla organizacji non-profit, która potrzebuje pomocy w zwiększeniu świadomości na temat swojej misji. Dowiedz się więcej o wymaganiach programowych i oczekiwaniach studentów tutaj.
Jesteś już zarejestrowanym studentem/wolontariuszem lub doradcą? Zaloguj się tutaj.
Zdobądź praktyczne doświadczenie w korzystaniu z Google Ads
Rozwiń cenne umiejętności analityczne i doradcze
Pomóż organizacjom non-profit wywrzeć duży wpływ
1. Uzyskaj certyfikat
Zanim przydzielimy Cię do organizacji non-profit, musisz zdać egzaminy i uzyskać certyfikaty Google Ads Reklama w sieci wyszukiwania i Pomiar skuteczności reklam.
2. Zarejestruj swój zespół
Twój doradca musi najpierw zarejestrować się tutaj. Po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu Twojego doradcy jeden kapitan z każdej drużyny musi zarejestrować się tutaj.
3. Znajdź organizację non-profit
Google skojarzy Cię z organizacją non-profit i spędzisz osiem tygodni, pracując nad ulepszeniem jej konta Ad Grants. Szkolenia i poradniki przeprowadzą Cię przez cały proces.
Historie sukcesu
Sprawdź, jak organizacje non-profit i studenci połączyli siły w udanych kampaniach marketingowych.
-
Rails-to-Trails Conservancy
„Byłem pod wrażeniem dbałości o szczegóły i profesjonalizmu, które nasz zespół studentów wniósł do tego projektu. Jego członkowie bardzo wsparli nasze wysiłki mające na celu promowanie korzystania ze szlaków w tym krytycznym okresie pandemii COVID-19” – Frederick Schaedtler, Rails-to-Trails Conservancy
-
Books2Africa
„Trafiliśmy na bardzo pomocny zespół, który był dobrze przygotowany pod kątem technologicznym. Kampanie przyniosły znakomite efekty, a z pomocy mogliśmy korzystać nawet po ich zakończeniu” – Tonson Sango, Books2Africa
-
Hear No Evil Australian Deaf Dog Rescue
„Zespół studentów poświęcił dużo czasu, aby zrozumieć nasze działania ratunkowe i nasze potrzeby. Studenci stworzyli kampanie, które znacznie poprawiły selekcję osób kontaktujących się z nami, czyli dokładnie to, na czym nam zależało” – Vicki Law, Hear No Evil Australian Dog Rescue
Jesteś obecnym uczestnikiem?
Zaloguj się do swojego panelu studenta/wolontariusza poniżej. Pamiętaj, że dostęp do tego panelu można uzyskać tylko wtedy, gdy dokonano już rejestracji.
Masz więcej pytań na temat programu?
Kiedy jest oferowany ten program?
Program ten jest oferowany przez cały rok i nie ma ostatecznego terminu zapisów.
Czy udział w programie coś kosztuje?
Nie. Program Nonprofit Marketing Immersion jest całkowicie bezpłatny zarówno dla studentów/wolontariuszy, jak i organizacji non-profit. Każde konto Google Ad Grants dla organizacji non-profit jest wstępnie zasilone budżetem na reklamę w wyszukiwarce w wysokości 329 USD dziennie.
Czy w ramach tego programu mogę publikować reklamy displayowe lub wideo?
Ponieważ ten program wykorzystuje platformę Ad Grants, będziesz publikować wyłącznie reklamy tekstowe w wyszukiwarce.
Jak długo trzeba czekać na przydzielenie?
Studenci/wolontariusze: prosimy czekać 7–10 dni na przydzielenie do organizacji non-profit po złożeniu wniosku. Należy pamiętać, że przydzielanie jest oparte na dostępności miejsc w organizacji non-profit i w rzadkich przypadkach może trwać dłużej niż 10 dni w zależności od ustawień języka i strefy czasowej.
Organizacje non-profit: przydzielanie jest oparte na dostępności studentów/wolontariuszy, a średni czas oczekiwania wynosi 1–2 tygodnie.
Jakie przygotowanie zapewniacie studentom/wolontariuszom, którzy pierwszy raz pracują z klientem?
Na każdym etapie procesu zapewniamy kompleksowy zestaw narzędzi, który jest dostępny dla uczestników po rejestracji. Oferujemy również kilka kanałów wsparcia dla uczestników programu, w tym forum Nonprofit Marketing Immersion i formularz do zgłaszania próśb o pomoc.
Co otrzymują studenci/wolontariusze za udział w programie Nonprofit Marketing Immersion?
Uczestnicy, którzy spełnią wszystkie wymagania programu, otrzymają certyfikat ukończenia. Osoby, które w ankiecie końcowej programu zostaną najwyżej ocenione przez organizacje non-profit, dla których pracują, otrzymają certyfikat Top Marketer.
Jak długo studenci pracują z organizacją non-profit, gdy już zostaną do niej przydzieleni?
Pełny program od momentu otrzymania przydziału trwa około 8–10 tygodni. Okres ten obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania wprowadzającego, czas na stworzenie raportu przedkampanijnego, zorganizowanie i prowadzenie kampanii przez 4 tygodnie, czas na stworzenie raportu po kampanii oraz spotkanie zamykające.
Jestem doradcą/wykładowcą. Jak mogę zarejestrować moich studentów w programie Nonprofit Marketing Immersion?
Musisz najpierw zarejestrować się jako doradca/wykładowca, korzystając z tego linku. Po zweryfikowaniu i zatwierdzeniu Twojej osoby kapitan Twojej drużyny może zarejestrować się, używając tego linku. Pamiętaj, że domyślna liczba zespołów studenckich, które możesz mieć jako doradca/wykładowca, wynosi 10. Jeśli jednak potrzebujesz dodatkowych zespołów, możesz wypełnić formularz i wnioskować u nas o zwiększenie liczby zespołów w Twoim panelu.
Czy studenci/wolontariusze muszą mieć doradcę/wykładowcę, aby móc się zarejestrować?
Obecnie wymagamy, aby studenci i wolontariusze rejestrowali się pod opieką doradcy lub wykładowcy, aby móc uczestniczyć w projekcie. Doradcą/wykładowcą może być każdy zarejestrowany członek wydziału, który jest skłonny objąć opieką Twoją pracę w ramach programu Nonprofit Marketing Immersion (nie musi to być wykładowca przedmiotu należącego to Twojego toku studiów).
Mam problem dotyczący programu lub pytanie, którego nie ma na tej liście. Z kim mogę się skontaktować, aby uzyskać pomoc?
Wypełnij formularz z prośbą o pomoc w przypadku ogólnych kwestii programowych lub zapytań. Opublikuj pytanie na naszym forum. Jeśli masz pytania techniczne dotyczące konta, odwiedź Centrum pomocy Ad Grants.