Najczęstsze pytania
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Co to jest Google Ad Grants?
Google Ad Grants łączy ludzi z misjami, na których im zależy, udostępniając kwalifikującym się organizacjom non-profit budżet rzeczowy w wysokości do 10 000 dol. na reklamy w wyszukiwarce.
Jak działa Google Ad Grants?
Dzięki kontu Google Ad Grants możesz tworzyć reklamy wyświetlane w wyszukiwarce Google. Reklamy Twojej organizacji będą pojawiać się niezależnie lub pod płatnymi reklamami. Są to reklamy tekstowe na stronach wyników wyszukiwania Google.com.
Więcej informacji na temat działania Ad Grants można znaleźć w Centrum pomocy.
Czy można mieć jednocześnie konto Ad Grants i standardowe, płatne konto Google Ads?
Tak, konta standardowe to świetny sposób na zwiększenie wpływu i dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak remarketing, reklamy graficzne i reklamy wideo. Twoje konta nie będą ze sobą konkurować, ponieważ reklamy Ad Grants trafiają do oddzielnej aukcji, która wyświetla się po płatnych reklamach.
Jesteśmy niewielką organizacją non-profit. Czy nadal możemy konkurować z dużymi organizacjami w wyszukiwarce Google i czerpać korzyści z programu Google Ad Grants?
Tak, Google Ads nagradza trafność. Niewielcy lokalni beneficjenci, którzy stosują słowa kluczowe i dostosowują reklamy do swojej lokalizacji, mogą zdobyć lepszą pozycję wyświetlania niż duże organizacje ogólnokrajowe. Aby się wyróżnić, zwłaszcza w najważniejszych okresach, takich jak koniec roku, kiedy ludzie przekazują najwięcej darowizn, warto rozważyć zainwestowanie w standardowe konto Google Ads, aby zwiększyć zasięg swojej organizacji non-profit.
Czy mogę wyświetlać moje reklamy tylko w jednej lokalizacji?
Tak! Kierowanie na lokalizację pozwala wyświetlać reklamy osobom znajdującym się na określonym obszarze.
Możesz wybierać miasta, stany, województwa, obszary metropolitalne, kraje i regiony według własnego uznania. Pamiętaj tylko o przestrzeganiu wymogów polityki kierowania geograficznego podczas konfigurowania kierowania na lokalizację dla swoich kampanii.
Jakie są wymagania programu Google Ad Grants?
Aby kwalifikować się do Google Ad Grants, Twoja organizacja musi być odpowiednią organizacją non-profit, posiadać wysokiej jakości stronę internetową, która spełnia nasze zasady dotyczące witryn, oraz być w stanie spełnić zasady programu.
Ile kosztuje udział w Google Ad Grants?
Za kampanie Ad Grants nic nie płacisz. Po zakwalifikowaniu się do programu otrzymasz budżet rzeczowy w wysokości do 10 000 dol. na reklamy w wyszukiwarce do wykorzystania w różnych kampaniach. Niewykorzystane środki nie przechodzą na kolejny okres.
Po aktywacji Ad Grants Twoje konto zostanie wstępnie zasilone budżetem reklamowym i nie musisz nas o niego prosić.
Czy muszę wykorzystać 10 000 dol. każdego miesiąca, aby zachować moje środki w Ad Grants?
Nie ma wymogu wydawania budżetu.
Jak mogę ubiegać się o udział w Google Ad Grants?
Zapoznaj się z tymi wymaganiami i złóż wniosek na stronie programu Google for Nonprofits. Obejrzyj ten film instruktażowy, aby zrozumieć przebieg całego procesu zgłoszeniowego.
Jak mogę zalogować się w Google Ad Grants?
Gdy już przyjmiemy Cię do programu Ad Grants, dostęp do swojego konta możesz uzyskać przez platformę Google Ads. Przejdź na stronę ads.google.com i zaloguj się, używając adresu e-mail, którego użyto do zarejestrowania się w programie Google for Nonprofits.