Promuj inicjatywy, pozyskuj darczyńców i pomagaj ludziom na całym świecie.
Google Ad Grants wyświetla Twoją wiadomość osobom, które szukają organizacji non-profit podobnych do Twojej.
Każda kwalifikująca się organizacja non-profit ma dostęp do maksymalnie 10 000 dol. miesięcznie w formie budżetu na reklamy w wyszukiwarce wyświetlane na stronie Google.com. Dodatkowe reklamy Google Ads można zakupić na oddzielnym koncie.
Global Giving
Organizacja non-profit łącząca darczyńców z projektami inicjatyw oddolnych. Przekaż datek i wesprzyj sprawę jeszcze dziś.
Historie sukcesu
Zobacz, jak organizacje non-profit z całego świata korzystają z Google Ad Grants, aby informować ludzi o swojej misji, przyciągać ofiarodawców, rekrutować wolontariuszy itd.
-
DonorsChoose.org
Przekazano ponad 5000 darowizn dla szkół publicznych.
-
Days for Girls
Zebrano darowizny o średniej wartości 212 dol. na rzecz wsparcia kobiet na całym świecie.
-
We Care Animal Rescue
Zwiększono liczbę comiesięcznych wniosków o adopcję o 125%.
-
SOS Children’s Villages of India
Zwiększono ruch na stronie o ponad 30%.
-
Samaritans
Zebrano ponad 48 000 dol. w postaci darowizn online na potrzeby infolinii organizacji.
-
The Federation of Canadian Artists
Pozyskano 70 000 nowych odwiedzających dla strony internetowej poświęconej wystawom wspieranych artystów.