Docieraj do nowych darczyńców online dzięki Google Ad Grants
Przyciągaj darczyńców, zwiększaj wiedzę o działaniach Twojej organizacji i rekrutuj wolontariuszy, bezpłatnie wyświetlając reklamy w wyszukiwarce Google.
Uczestnicy programu Ad Grants mogą w każdym miesiącu bezpłatnie wyświetlać reklamy tekstowe o wartości 10 tys. USD.
Korzyści
Jak działa usługa Google Ad Grants
W każdym miesiącu otrzymasz 10 tys. USD na bezpłatne wyświetlanie reklam tekstowych Google. Zyskasz też dostęp do narzędzi, które ułatwiają tworzenie skutecznych kampanii wyświetlanych w wyszukiwarce Google, gdy użytkownicy wyszukują informacje związane z Twoją organizacją non-profit.
Odkryj, jak program Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit zwiększyć liczbę darczyńców i łatwiej otrzymywać darowizny.
Direct Relief
Direct Relief wykorzystuje usługi Google, by dotrzeć do większej liczby zwolenników, ułatwić przekazywanie darowizn oraz wizualizować efekty swojej pracy.
Kiva
Kiva korzysta z YouTube, by zachęcić swoich partnerów, wolontariuszy oraz użytkowników do dzielenia się swoimi historiami.
Fundación Todo Mejora
Fundación Todo Mejora używa Google Ad Grants, by interweniować w chwilach kryzysu i wspierać młodzież LGBT w Chile.
Inne narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć do darczyńców online
Poza Google Ad Grants również inne usługi dostępne w ramach programu Google dla Organizacji Non-Profit mogą ułatwić promowanie Twojej misji i zbieranie funduszy.
Wysyłanie prośby o założenie konta Google dla Organizacji Non-Profit
Gdy zweryfikujemy, czy Twoja organizacja może wziąć udział w programie, będziesz mieć możliwość aktywowania usług Google, które najlepiej spełnią Twoje potrzeby.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się, jak korzystać z Google Ad Grants?
Gdy Twoja organizacja zostanie już zweryfikowana i zarejestrujesz się w Ad Grants, zapoznaj się z naszymi materiałami i najczęstszymi pytaniami, by jak najlepiej wykorzystać udział w programie.