Dowiedz się, jak organizacje z całego świata zwiększyły zasięg działania i znalazły nowych sympatyków dzięki pomocy Google dla Organizacji Non-Profit.
Organizacja Action Against Hunger korzysta z narzędzi Google do łatwej współpracy i pozyskiwania ratujących życie darowizn.
Dzięki globalnej społeczności YouTube organizacja Anaheim Ballet mogła dotrzeć do milionów widzów, nie opuszczając swojej sceny.
Dzięki oferowanym przez Google narzędziom społecznościowym, analitycznym i optymalizacyjnym organizacja charity: water może uświadamiać zwolenników i szerzyć swoją misję.
Dzięki udziałowi w programie Google dla Organizacji Non-Profit poufne dane organizacji CVTC są bezpieczne i uporządkowane, a organizacja pracy została uproszczona.
Direct Relief wykorzystuje usługi Google, by dotrzeć do większej liczby zwolenników, ułatwić przekazywanie darowizn oraz wizualizować efekty swojej pracy.
Fundación Todo Mejora używa Google Ad Grants, by interweniować w chwilach kryzysu i wspierać młodzież LGBT w Chile.
Girl Scouts of Japan używa narzędzi Google do obsługi swoich programów, zabezpieczania danych, a także inspirowania dziewczynek oraz młodych kobiet.
JGI korzysta z narzędzi Google Earth, by rejestrować, wizualizować i udostępniać światu informacje dotyczące wylesiania.
Kiva korzysta z YouTube, by zachęcić swoich partnerów, wolontariuszy oraz użytkowników do dzielenia się swoimi historiami.
NRDC wykorzystuje narzędzia Google do skutecznej komunikacji, analizy danych oraz generowania większego ruchu na swojej stronie.
Dzięki pakietowi Google Workspace organizacja Navigators może efektywnie współpracować z dużą liczbą wolontariuszy oraz rodzicami w całym kraju.
Dzięki Google Workspace Nuru może na co dzień działać bardziej efektywnie i skutecznie w 11 różnych strefach czasowych.
Organizacja RNLI korzysta z usług Google, by zwiększać świadomość społeczną dotyczącą jej misji, pozyskiwać zwolenników i lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z jej strony.
Organizatorzy Olimpiad Specjalnych wykorzystali Google Workspace, aby skoordynować pracę wolontariuszy, oraz Ad Grants – aby przyciągnąć widzów podczas Światowych Igrzysk 2015.
Plemię Surui korzysta z Google Earth i pakietu Open Data Kit, by rejestrować przypadki nielegalnej wycinki drzew na swoim terytorium.
Thrive DC korzysta z programu Google dla Organizacji Non-Profit, by szybciej wykonywać zadania administracyjne i poświęcać więcej czasu na niesienie pomocy potrzebującym.
Muzeum van Gogha skutecznie korzysta z YouTube i Ad Grants, by promować swoją placówkę i zachęcać nowe osoby do odwiedzin.
WaterAid korzysta z usług Google, by tworzyć bardziej angażujące i interaktywne treści, co zaowocowało głębszymi relacjami z darczyńcami.
Organizacja WITNESS wykorzystuje bezpłatne usługi Google, by rozpowszechniać poruszające treści i poprawić organizację pracy.