Charity: Water
663 miliony ludzi na świecie nie ma dostępu do czystej wody. Celem organizacji charity: water jest dążenie do zmiany tego przez dostarczanie czystej i bezpiecznej wody pitnej mieszkańcom krajów rozwijających się. Organizacja współpracuje z kilkudziesięcioma partnerami lokalnymi i do tej pory udało jej się zrealizować ponad 21 tys. projektów, dzięki którym 6,4 miliona osób ma teraz dostęp do czystej wody oraz lepszych warunków higienicznych i sanitarnych.
Chcemy zapewnić dostęp do czystej i bezpiecznej wody każdemu mieszkańcowi naszej planety, a dzięki wsparciu Google codziennie zbliżamy się do osiągnięcia tego celu.
Tyler Riewer, menedżer ds. promocji marki
Wpływ
„Tylko w ciągu jednego roku dzięki udziałowi w programie Google dla Organizacji Non-Profit zanotowaliśmy zwiększenie ruchu na stronie o 350%, wzrost całkowitej liczby odwiedzających o 300%, a liczby wyświetleń filmów o 333%” – mówi Tyler Riewer, menedżer ds. promocji marki w charity: water.
Od momentu, w którym zespół charity: water zaczął uczestniczyć w programie Google dla Organizacji Non-Profit, prowadzone przez niego działania internetowe nabrały ogromnego rozmachu. Dzięki umieszczanym w YouTube spersonalizowanym filmom z podziękowaniami, funkcjom Map Google, a także reklamom w wyszukiwarce i mediom społecznościowym organizacji udało się dodatkowo skupić wokół siebie społeczność oddanych zwolenników.
W 2015 roku organizacja charity: water po raz pierwszy uruchomiła swoją przygotowywaną co roku we wrześniu kampanię pod hasłem #NothingIsCrazy (#Nic nie jest zbyt szalone), zachęcającą ludzi do robienia niezwykłych rzeczy w celu zbiórki funduszy, które mają zapewnić dostęp do czystej wody. Dzięki wykorzystaniu usług Google udało się zainspirować do tego prawie 1900 osób i zebrano 1,8 miliona USD, co pozwoliło zapewnić dostęp do czystej wody ponad 60 tys. mieszkańców krajów rozwijających się. Korzystając z Google Analytics, zespół mógł dowiedzieć się, kto wziął udział w kampanii, określić współczynnik konwersji i sprawdzić liczbę wyświetleń filmu promującego kampanię.
Teraz charity: water wykorzystuje narzędzia Google, by dotrzeć do nowych odbiorców i zainspirować ich do dołączenia się do programu comiesięcznych darowizn o nazwie The Spring. Dzięki takim inicjatywom nadejdzie dzień, w którym wszyscy ludzie będą mieć dostęp do czystej wody.
Dowiedz się, jak inne organizacje korzystają z programu Google dla Organizacji Non-Profit, by zmieniać świat.
WaterAid
WaterAid korzysta z usług Google, by tworzyć bardziej angażujące i interaktywne treści, co zaowocowało głębszymi relacjami z darczyńcami.
Jane Goodall Institute
JGI korzysta z narzędzi Google Earth, by rejestrować, wizualizować i udostępniać światu informacje dotyczące wylesiania.
Kiva
Kiva korzysta z YouTube, by zachęcić swoich partnerów, wolontariuszy oraz użytkowników do dzielenia się swoimi historiami.