Rozmiar działalności
Large
Sektor
Ochrona środowiska i zwierząt
Cele
Podnoszenie świadomości dotyczącej misji organizacji
Wizualizacja danych na mapie
Zbiórka funduszy
Zdjęcia
NRDC, Point Loma, Kip Evans
Wyzwanie
NRDC rozumie znaczenie opowiadania historii w procesie edukowania społeczeństwa i budowania wsparcia dla inicjatywy ochrony środowiska. Jako jedna z największych i najbardziej wpływowych organizacji ekologicznych Natural Resources Defense Council potrzebuje skutecznych metod komunikacji i analizy zbieranych danych. Jej celem jest też zwiększenie ruchu na swojej stronie internetowej.
Historia
Dzięki wizualizacji danych i generowaniu ruchu na swojej stronie NRDC może zwiększać społeczną świadomość związaną z problemami ochrony środowiska, które dotyczą nas wszystkich. Gdy organizacja chce opowiedzieć jakąś historię, usługi programu Google dla Organizacji Non-Profit pomagają jej na każdym etapie tego procesu.
NRDC korzysta z Map Google i Google Earth, by prezentować w formie wizualnej zagadnienia związane z ochroną środowiska. Ten skuteczny i zrozumiały sposób prezentacji pomaga organizacji działać bardziej efektywnie.
Gdy pracownicy NRDC używają pakietu G Suite, by szerzyć swoją misję, usługa Google Analytics pozwala im sprawdzić, jaki wpływ ma ich przekaz. NRDC wykorzystuje YouTube do prezentowania treści dotyczących najważniejszych problemów. Organizacja posługuje się też Ad Grants, by mieć pewność, że osiąga maksymalną widoczność swojej działalności.
„W ciągu pierwszych tygodni po wycieku ropy do Zatoki Meksykańskiej NRDC opublikowała zdjęcia z katastrofy na swoim kanale YouTube. Jeden z naszych filmów „Yours Truly, BP” („Z pozdrowieniami od BP”) obejrzało ponad 100 000 osób, choć nie był on w żaden sposób reklamowany”.
Kim Ranney, dyrektor ds. marketingu treści, NRDC
Wpływ
NRDC stosuje usługi programu Google dla Organizacji Non-Profit, by dotrzeć ze swoją misją do istniejących i nowych odbiorców. Dzięki Google Ads strona organizacji uzyskała 7,7 mln wyświetleń (liczba ta ciągle rośnie), co przekłada się na ekwiwalent reklamowy w wysokości 5,3 mln USD.
Wykorzystując atrakcyjne treści wizualne, NRDC chce edukować, inspirować i angażować nowych odbiorców. Organizacja używa swojego kanału YouTube, by dotrzeć do jak największej liczby osób. Po eksplozji platformy wiertniczej Deepwater Horizon i wycieku ropy naftowej do Zatoki Meksykańskiej film przedstawiający skutki katastrofy obejrzało ponad 100 000 osób, choć nie był on w żaden sposób reklamowany.