Zasady dotyczące rekomendowanych fotografów Street View

Te zasady mają zastosowanie do wszystkich rekomendowanych fotografów Street View, którzy wykonują w imieniu swoich klientów zdjęcia do wykorzystania w usługach Google.

Zasady dotyczące rekomendowanych fotografów Street View obejmują 4 obszary:


Wymagania dotyczące przejrzystości

Aby klienci w pełni rozumieli, jakie korzyści daje przesyłanie zdjęć do usług Google, muszą mieć odpowiednie informacje, które pozwolą im podejmować uzasadnione decyzje. Dlatego wymagamy, aby wszyscy uczestnicy programu Rekomendowani przekazywali klientom przejrzyste informacje, które mogą mieć wpływ na takie decyzje. Oprócz spełnienia poniższych wymogów uczestnicy programu Rekomendowani muszą dołożyć należytych starań, aby przekazywać klientom inne istotne informacje, o które mogą oni prosić.

Świadcząc płatne usługi fotograficzne swoim klientom, dbaj o przejrzystość i pamiętaj o swoich prawach i obowiązkach dotyczących innych osób i marek oraz wynikających z przepisów prawa.


Prawidłowe wykorzystanie marek Google

Tylko fotografowie lub firmy uczestniczące w programie Rekomendowani mogą wykorzystywać markę Street View Map Google i plakietkę Rekomendowani w celach marketingowych. Jeżeli jesteś rekomendowanym fotografem, możesz to robić, aby wyróżnić swoją firmę. Rekomendowani fotografowie mogą korzystać z plakietki Rekomendowani, znaku słownego oraz elementów marki, takich jak Mapy Google i Street View oraz dowolnych powiązanych logo. Poniżej opisujemy, co możesz z nimi robić, a czego nie. Jeśli uważasz, że ktoś używa naszych zasobów marki w sposób niedozwolony przez Google, możesz zgłosić problem tutaj. Przypadki niedozwolonego wykorzystania wszystkich innych zasobów marki Google możesz zgłosić w tym miejscu.


Program Rekomendowani – wymagania dotyczące jakości zdjęć


Niedozwolone praktyki


Więcej o naszych zasadach

Masz obowiązek znać zasady Google dotyczące rekomendowanych fotografów Street View i śledzić ich aktualizacje. Jeśli uznamy, że naruszasz te zasady, możemy przeprowadzić szczegółową kontrolę Twojej działalności i poprosić o podjęcie działań naprawczych. W przypadku notorycznych lub poważnych naruszeń możemy wykluczyć Cię z programu Rekomendowani i powiadomić o tym Twoich klientów. Możemy także uniemożliwić Ci przesyłanie treści do usług wchodzących w skład Map Google.

Te zasady stanowią uzupełnienie wszelkich dotychczasowych zasad i warunków, które mogą dotyczyć firm zewnętrznych, w tym zasad wymienionych poniżej: