Zdobywaj nowych klientów i bezpłatnie pokazuj swoje produkty w Google
Zdobywaj nowych klientów i bezpłatnie pokazuj swoje produkty w Google
Użytkownicy robią zakupy w Google ponad miliard razy dziennie. Mając konto Merchant Center, możesz bezpłatnie dodawać oferty produktów do Google. Informacje o Twoich produktach pojawią się, gdy klienci będą szukać produktów podobnych do Twoich w wyszukiwarce, Mapach Google, YouTube, a także innych witrynach i aplikacjach Google.
Jak działa Merchant Center
Dodaj produkty do Google Merchant Center
Jeśli korzystasz z platformy e-commerce (np. Shopify lub PrestaShop), możesz połączyć swój sklep z Merchant Center, aby Twoje produkty były dodawane automatycznie. Możesz też przesłać arkusz kalkulacyjny lub dodawać poszczególne produkty osobno.
Twoje produkty bezpłatnie pojawią się w karcie Zakupy
Twoje produkty mogą pojawiać się w witrynach i aplikacjach Google takich jak wyszukiwarka, Mapy czy YouTube, kiedy klienci poszukują Twoich ofert lub podobnych produktów.
Klienci klikają w Twoje produkty, aby dokonać zakupu
Gdy ktoś kliknie w Twój produkt, Google przekieruje tę osobę na stronę produktu w Twojej witrynie. Jeśli masz sklep stacjonarny, klienci mogą być kierowani do niego.
Oferty Twoich produktów mogą pojawić się w ekosystemie Google – bez opłat
Zintegruj swój sklep z Google
Jeśli połączysz swój sklep internetowy z Merchant Center, możesz automatycznie dodawać swoje produkty do Google. Co więcej, wszystkie zmiany wprowadzone w przyszłości będą automatycznie synchronizowane z Google.
Nie korzystasz z usług żadnego z naszych partnerów e-commerce? Żaden problem. Możesz przesłać oferty produktów w arkuszu kalkulacyjnym albo ręcznie wprowadzić dane każdego produktu.
Ponad 500 tys. firm e-commerce korzysta z Google Merchant Center
aeropostale
400% wzrost przychodów z zakupów online
Bezpłatne informacje [na karcie Zakupy] to świetny dodatek do reklam i rozwiązań komercyjnych Google. Pomogły nam one w rozwinięciu działalności e-commerce w zeszłym roku.
Connor Sheridan, Doradca ds. strategii, Tinuiti
woodland-direct
5% wzrost przychodów
Używamy reklam produktowych od 8 lat, aby nawiązywać wartościowe kontakty z odbiorcami. Poszerzenie naszych bieżących kampanii o bezpłatne informacje [na karcie Zakupy] było kluczowe dla zwiększenia naszej widoczności w okresie, w którym klienci zaczęli coraz częściej kupować w internecie.
Marcus Regan, Dyrektor ds. marketingu, Woodland Direct
sharper-image
35 tys. wzrost bezpłatnych kliknięć
Dodanie bezpłatnych informacji [na karcie Zakupy] do naszego marketing miksu było proste i bezproblemowe. Dzięki nim i reklamom produktowym możemy teraz docierać do jeszcze większej liczby klientów w okresach, gdy ogólne zainteresowanie sprzedażą internetową jest wysokie.
Alex Wargo, Dyrektor ds. marketingu internetowego, Sharper Image
Jeśli chcesz, możesz zwiększyć sprzedaż dzięki płatnym reklamom
Promuj swoje produkty, aby zdobyć nowych klientów. Korzystanie z reklam w Google pozwala Ci promować Twók asortyment, by zwiększyć ruch na stronie lub w sklepie stacjonarnym. A co w tym wszystkim jest najlepsze? Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę i odwiedzi Twój sklep.
Najczęstsze pytania
Jeśli chcesz, możesz uzupełnić bezpłatne informacje o produktach na karcie Zakupy płatnymi reklamami. Płatne reklamy produktów są lepiej widoczne i mogą dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów. W Google Ads wybierasz cele, które chcesz osiągnąć, i nigdy nie płacisz więcej, niż wynosi Twój miesięczny limit budżetu.
Z naszego przewodnika dla początkujących dowiesz się jak zacząć korzystać z Merchant Center oraz jak zarządzać swoim wizerunkiem na platformach Google.
Jeśli nie korzystasz z obsługiwanej platformy, możesz przesłać oferty produktów w arkuszu kalkulacyjnym albo ręcznie wprowadzić dane każdego produktu.
Dowiedz się więcej o tym, gdzie wyświetlają się produkty, oraz o wymaganiach.